طراح انیمیشن The Last of Us 2

طراح انیمیشن The Last of Us ۲ درمورد نمایش واقع‌گرایانه احساسات در چهره کاراکترها توضیح می‌دهد

آموزش پوکر تگزاس هولدم
آموزش بازی پوکر تگزاس هولدم
برای خواندن کامل این مقاله بر روی توضیحات بیشتر کلیک کنید

طراح انیمیشن‌ بازی The Last of Us Part II  (کیث پاسیلو)، در رابطه با طراحی انیمیشن چهره شخصیت ‌ها در این بازی ارائه کرده، به جزئیات خیره‌کننده و دقیق این بازی در القای احساسات اشاره میکند.جدیدترین بازی استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) تنها به‌دلیل داستان قوی و گیم‌پلی درگیر کننده خود مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار نگرفته است؛ یکی از ویژگی های مهمی که در ساخت این اثر هنری جذاب تأثیر به‌سزایی داشته، استفاده از گرافیک واقع‌گرایانه و فوتورئالیستیک در طراحی و ساخت کاراکترها و جلوه‌های بصری دنیای این بازی است. بازی The Last of Us Part II به‌عنوان پروژه نهایی ناتی داگ در نسل هشتم کنسول‌های پلی‌استیشن، در زمینه ارائه‌ی انیمیشن واقع‌گرایانه چهره کاراکترها، یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تاکنون در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی مشاهده شده است.

سازگاری با استک بزرگ در تورنمنت ها (بخش اول)
خواندن مقاله

معتبرترین سایت بازی پوکر

با توجه به مقاله‌ی جدیدی که در  در بخش وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، صحنه خیره شدن شخصیت اِلی به یک نقاشی روی دیوارهای یک کنیسه در محیط این بازی را به‌عنوان نمونه‌ی ای حرفه ای از انیمیشن‌های بی‌نظیر The Last of Us ۲ در نمایش نحوه بیان احساسات در چهره کاراکترهای این بازی معرفی می‌کند. درحالی که زاویه دوربین به سمت این نقاشی متمایل می‌شود، چهره‌ی الی به زیبایی بیانگر تعمق و مبهوت شدن او به معنای پنهان شده در عمق این تصویر است.ظاهراً این دستاورد با نحوه ورود دستورها توسط کاربر و البته مجموعه‌ی ترفندها و برنامه‌های دقیق طراحان انیمیشن‌ این بازی ارتباط داشته و عملکرد بی‌نقص آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. کیث پاسیلو (Keith Paciello)، انیماتور ارشد استودیوی ناتی داگ در پروژه The Last of Us Part II در این خصوص می‌گوید:

سازگاری با استک بزرگ در تورنمنت‌های پوکر (بخش دوم)
خواندن مقاله

برترین سایت بازی پوکر

اگر صحنه‌ی خاصی که به آن اشاره شد را در نظر داشته باشیم، شما به‌عنوان یک بازیکن زاویه دید الی را به سمت نقاشی هدایت می‌کنید. این اقدام فرایند «نگاه به هدف» که توسط طراح در ساختار برنامه‌نویسی بازی تعبیه شده را فعال می‌کند. علاوه‌بر این، من مکانیزم خاصی را برای انیمیشن چشم‌های الی طراحی کردم که اگر بخواهیم خیلی ساده آن را توضیح دهیم، همان حرکات ریز و سریع مردمک چشم در حین تمرکز و تفکر روی یک هدف ثابت است. بنابراین این انیمیشن‌های دقیق با فرایند تمرکز چشم روی هدف مقابل همراه شده و این دو به‌نوعی تکمیل کننده‌ی نتیجه‌ی نهایی کار، یعنی القای حس واقع‌گرایانه‌ی توجه و تفکر شخصیت در حین نگاه به هدف پیش روی خود است.»

مبارزه برای پات ۸۷ هزار دلاری
خواندن مقاله

معتبرترین سایت بازی پوکر

مقالات بیشتر
حقایق جالب توجه درباره پوکر بخش ۱